Monster Hunter Rise – DLC-paket 10
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det tionde DLC-paketet! I extrainnehållet ingår: - Wild Head-rustningslagerdel - Wild Body-rustningslagerdel - Wild Arms-rustningslagerdel - Wild Waist-rustningslagerdel - Wild Legs-rustningslagerdel - Rondine-rustningslager - Mechanical-ansiktsmålning - Risen-ansiktsmålning - Bahari Locks-frisyr - Asymmetric Cut-frisyr - Jägarröst: Oboro - Jägarröst: Jae - Stage & Title Music: Chill Version-musik - Dekaluppsättningen ”Special Stickers 14” Obs! Produkterna som ingår här kan även köpas separat. Undvik dubbelköp. Så använder du innehållet: När du har köpt innehållet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. - Rustningslager kan användas från menyn Layered Armor Settings i Item Box (jägarrustning) eller Buddy Board (Palico- och Palamute-rustning). Tänk på att rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Ansiktsmålningar och frisyrer kan användas genom att välja Change Appearance i Item Box eller när du skapar en karaktär. - Du kan använda gester och dekaler från chattmenyn, där du även kan skriva in text i dekalernas pratbubblor. - Du kan använda poseuppsättningar från startmenyn eller från alternativet Camera i pausmenyn.