Monster Hunter Rise – DLC-paket 1
Innehåller följande innehåll. Hunter layered armor pieces: ● Fox Mask ● Theater Wig ● Wyverian Earrings Buddy layered amor sets: ● Nine Tails (Palico) ● Long Coat Costume (Palamute) Gestures & poses: ● High Five gesture ● Attack pose set ● Hurt pose set Hunter appearance options: ● Eye Shadow makeup ● Hero face paint ● Spread Wings makeup ● Airy Short Bob hairstyle ● Beachy Waves hairstyle ● Great Baggi Crest hairstyle Hunter voices: ● Master Utsushi ● Hinoa the Quest Maiden Cohoot outfits: ● Wind-Up Cohoot ● Fluffy Hood Allt innehåll är kosmetiskt och ger inga spelmekaniska fördelar. Prata med kurirkatten när du har köpt innehållet och välj Add-on Content för att få föremålen. Du kan använda föremålen för din jägare och dina kompisar under Layered Armor Settings i Item Box och Buddy Board, och Cohoot-föremålen under Change Clothes i Pet-menyn. Om du vill byta utseende eller röst på din jägare trycker du på Change Appearance i Item Box. *Föremålen i den här uppsättningen kan köpas separat. Se till att inte köpa samma föremål två gånger.