Monster Hunter Rise "Cute & Cuddly Collection" – DLC-paket
Förbättra din Monster Hunter Rise-upplevelse med det här DLC-paketet som är fullt av söta tillägg! I extrainnehållet ingår: - Lance Gunn-rustningslagerset - Ran Page-rustningslagerset - Kit T. Palico-rustningslagerset - Pup R. Palamute-rustningslagerset - Special Stickers 3-dekalset - Stuffed Rathalos-vapenlager - Stuffed Nargacuga-vapenlager - Stuffed Zinogre-vapenlager - Stuffed Goss Harag-vapenlager - Stuffed Malzeno-vapenlager - Stuffed Magnamalo-vapenlager - Stuffed Diablos-vapenlager - Stuffed Tigrex-vapenlager - Stuffed Lunagaron-vapenlager - Stuffed Garangolm-vapenlager - Stuffed Rakna-Kadaki-vapenlager - Stuffed Khezu-vapenlager - Stuffed Mizutsune-vapenlager - Stuffed Rajang-vapenlager Obs! Produkterna i setet kan köpas separat. När du har köpt innehållet kan du prata med kuriren och välja Add-on Content för att ta emot det. - Du kan använda utrustningslager från menyn Layered Equipment Settings i Item Box. - Tänk på att utrustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan spelmekanisk påverkan. - Du kan använda Palico- och Palamute-rustningslager från menyn Layered Armor Settings på Buddy Board. - Rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan någon spelmekanisk påverkan. - Du kan använda dekaler från chattmenyn. Till en början är pratbubblan tom. Du kan skriva in text i chattmenyn.