Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack
Missa inte exklusiva Monster Energy Supercross - Yellowfire Custom Rider Pack. Ge dig ut på banan med detta förarset som innehåller en hjälm, glasögon, byxor och stövlar som inte ingår i spelet! Du får en Acerbis Profile 3-hjälm, HZ King-glasögon, Thor Pulse-tröja och -byxor samt ett par Sidi Crossfire-stövlar.