Köp Season Pass av det officiella Monster Energy AMA Supercross-mästerskapsspelet så får du 9 DLC-paket! Dubblera antalet intjänade krediter efter varje offline- och onlinetävling och tävla mot legendarer på en legendarisk bana som skrev Supercross-historia. Roa dig med att anpassa motorcykeln och förarens overall med otroliga valmöjligheter, upplev spektaklet i Monster Energy Cup med tävlingens egna specialregler, visa lojalitet till motorcykeltillverkaren du gillar mest genom att anpassa spelmenyn och skräddarsy banskaparen med nya föremål!