Köp Season Pass till det officiella Monster Energy AMA Supercross-mästerskapsspelet så får 9 DLC-paket! Tävla mot de bästa aktuella och historiska förarna och återupplev Supercross-historia inne på stadion där allt började: Los Angeles Coliseum. Roa dig med att anpassa motorcykeln och förarens overall med otroliga valmöjligheter, upplev spektaklet i Monster Energy Cup med tävlingens egna specialregler och utforska den nya Compound-anläggningen: ett område där du kan köra fritt och tävla mot motståndare i nya utmaningar!