MONOPOLY MY LITTLE PONY-DOWNLOADINDHOLD
Regnbågens krafter invaderar Monopoly! Lägg till skoj, vänskap och glädje på ditt spelbräde med My Little Pony. Detta DLC innehåller ett helt anpassat spelbräde med en animerad spelfigur. Sadla upp och välkomna regnbågens krafter och Monopoly!