MONOPOLY JUST DANCE-DOWNLOADINDHOLD
Kom igång med Monopoly Just Dance DLC! Lägg till skoj och färger på ditt spelbräde med världens bäst säljande dansspel! Detta DLC innehåller ett helt anpassat spelbräde med en animerad spelfigur. Dela dansens glädje i Monopoly!