Mogs dräkt: En vidunderlig garderob
En samling med nya kläder till Mog, sammanlagt 16 olika dräkter.Välj Outfits (dräkter) på huvudmenyn för att byta kläder. Nya dräkter visas inte på karaktärerna under vissa film- och berättelsesekvenser.