Mitama Dance of Wealth
Extrainnehåll som får Saki Mitama, en demon som släpper ifrån sig föremål som kan säljas för Macca, att spawna oftare. *Mitama spawnar även utan det här DLC:t, men chansen är lägre. *Du kan återställa spawnfrekvensen när du vill i alternativmenyn.