Minecraft-stridskartpaket 1
Det första stridskartpaketet har anlänt! Stridsminispelet låter dig slåss för din överlevnad mot upp till sju andra spelare på kartor som Templet, Medusa och Hålan. Lär känna alla skrymslen och vrår! Avlossa ett pilregn från ovan! Gillra sluga fällor! Du har allt att vinna! Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).