Minecraft – Skräckhistorier-paket
Samla er runt brasan och lyssna på historierna om dessa 16 läskiga utseenden! Detta övernaturliga utseendepaket har allt från mytomspunna monster till fasliga fasor och andra märkligheter, och är perfekt om du vill skrämma kompisarna till halloween.