Minecraft – kinesisk mytologimix
Ge dig ut i storslagen terräng för att finna upplysning i drakarnas land med detta mixpaket inspirerat av kinesiska myter och legender. Gå på äventyr i en värld med vackra texturer formade efter kinesisk mytologi, legendariska utseenden och trollbindande musik. Paketet innehåller även en mixexklusiv stridskarta!