Minecraft – Halloween-stridskarta
Hemsök dina kompisar på denna skräckinjagande nya karta till stridsminispelet. Den är byggd med halloween-textursetet och utgör ett ytterst kusligt tillskott till kartsamlingen. Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).