Minecraft – Glidflygningsodjur-banpaket
Skåda beundransvärda och fasansfulla odjur medan du glider fram genom tre legendariska landskap. Navigera dig fram genom farliga glaciärer med snömän, dra fram genom Krakens vik och flyg upp i högan sky där draken lever! Se till att hålla avståndet, bara. Vi har varnat dig! Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).