Minecraft – Glidflygningsmyter-banpaket
Bred dina vingar i detta legendariska glidflygningsbanpaket till Minecraft. Sväva som på moln i Ikaros, gör en djupdykning i konflikter i Excalibur och flyg med bäckahästar i Kelter. Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).