Minecraft – Glidflygningsbanpaket: Season Pass
Är du himlens herre? Ett bevingat underbarn? En legendar på glidflygningens rankningslistor? I så fall är detta Season Pass för dig! Det ger dig de tre första banpaketen till minispelet Glidflygning och utseendepaketet Minispelshjältar så fort de dyker upp på horisonten. Allt Season Pass-innehåll kommer att vara släppt senast i april 2018. Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).