Minecraft Dungeons: Lysande natt, äventyrspass för Windows
Upplev Minecraft Dungeons senaste säsongsäventyr till fullo med Lysande natt äventyrspass. Lys upp natten med ett extra belöningsspår och samla äventyrspoäng för att låsa upp nya strålande belöningar med över 45 olika föremål! Låt ett Glödande minimonster lysa upp vägen, bär det glittrande utseendet Glödsugen eller ta dig till nästa nivå med ett gnistmoln från blosset Uppeldad! Ditt förråd kommer att lysa starkare än någonsin med dessa nya husdjur, utseenden, emotes, flairs och kappor som väntar på dig – allt detta i Lysande natt äventyrspass!