Minecraft - Avatar: Övergångsriter
Ge dig ut på en spännande resa med DLC:t Avatar! Bli en Na'vi i Omatikaya-klanen. Bemästra överlevnadsfärdigheter och ta itu med traditionella övergångsriter. Knyt band med en banshee, klättra upp i Hallelujabergen och utforska den självlysande regnskogen! Möt hisnande varelser och växtliv längs vägen. Inkluderar populära skins!