Mileena
Mileena är produkten av Shang Tsungs hemska kloningsexperiment och den perfekta blandningen av den tarkatanska aggressiviteten och Kitanas atletiska elegans. Kronika har flyttat Mileena framåt i tiden och gett henne kännedom om sin tragiska framtid: en kort tid på tronen som Outworlds kejsarinna innan hon sedan dödas av D'Vorah och Kotal Kahn. I sitt försök att ta tillbaka tronen har Mileena startat ett nytt inbördeskrig i Outworld. Hennes fiender har bara två val: knäböj eller dö.