Microsoft Mahjong
Upptäck zen i Microsoft Mahjong när du kombinerar brickor på vackra bakgrunder tillsammans med avslappnande ljud. Välj svårighetsnivå och bräde för en vilsam spelupplevelse. Kombinera brickor för att vinna spelet och kalla till dig mahjongdraken som ger lycka och glädje! Hitta andra roliga, dagliga utmaningar där du matchar brickor. Träna hjärnan med fem (5) nya pussel varje dag i spännande spellägen: Golden Tiles, Lightning Tiles, Match Attack, Score Attack och Classic Play. Få prisrosetter så att du kan göra en perfekt uppsättning. Ångra, ändra storlek eller zooma in för att justera spelet och hitta den perfekta balansen. Logga in med ditt Microsoft-konto för att få achievements, tävla mot dina kompisar och hålla koll på din personliga spelstatistik. När du loggar in sparas dina framsteg så att du kan spela på valfri Windows-enhet och fortsätta där du slutade. Njut av avkopplande Microsoft Mahjong i dag.