Merge Games skräckpaket
Vad har nordiska fabler, intergalaktiska kryssningar och Lovecraft-skräck gemensamt? Fasansfulla, bloddrypande och skräckinjagande monster! Besök två blodisande världar i Bramble: The Mountain King och Morbid: The Seven Acolytes and Slaycation Paradise – om du törs! Bramble - The Mountain King Bramble The Mountain King tar dig med på en gripande och omskakande resa genom fantastiska miljöer. Ta dig an rollen som Olle, en ung pojke som ger sig iväg för att rädda sin syster, kidnappad av ett fruktat troll. Morbid: The Seven Acolytes Morbid: The Seven Acolytes är ett Horrorpunk Action RPG fyllt med Lovecraftiansk skräck och Cronenbergian gore, vilket gör det till det mest ohyggliga spelet i den isometriska Souls-liknande genren hittills! Slaycation Paradise Inbäddat djupt i hjärtat av galaxen erbjuder vår toppmoderna anläggning på Slaycation Paradise exklusiv tillgång till roliga dräpaktiviteter för alla tidsresenärer som vill komma bort från vardagens tråkiga rutiner. Utforska våra vackra och kaotiska destinationer fyllda med en mängd monster vars enda syfte är din bortgång. Slakta dina bekymmer och få ditt livs upplevelse samtidigt som världen omkring dig vissnar och dör!