Merge Games paket med städningsspel
Koppla av med det här perfekta paret städspel! Återuppbygg familjens bondgård på den övergivna planeten Jorden i det mysiga äventyrsspelet No Place Like Home och återställ vår nedsmutsade planet och hjälp dina gulliga djurvänner på vägen i spelet Fresh Start. No Place Like Home - Välkommen till No Place Like Home! No Place Like Home är en bedårande söt och avkopplande sim. Du spelar som Ellen Newland, en tjej som bestämmer sig för att besöka sin farfar, på Jorden, för allra sista gången innan hon flyttar till Mars. Men när hon kommer till sin farfars gård är han spårlöst försvunnen och farmen har förstörts. Fresh Start - Världen behöver din hjälp! Fresh Start är ett avslappnat spel för en spelare där ditt uppdrag är att städa upp världen och återställa naturens friskhet och färgrikedom. Se världen förändras framför dina ögon samtidigt som du hjälper djur, löser pussel och får växterna runtomkring att växa. Res jorden runt och ge världen den nystart den behöver!