Merge Games cyberpunkpaket
Följ två unika cyberpunk-berättelser. Upplev ett neonnoir-äventyr under din första natt som varubud i den regnindränkta cyberpunkmetropolen Cloudpunk. Red ut trådarna i en rafflande konspiration som involverar experimentella förstärkningar i actionspäckade Foreclosed. Cloudpunk - I den sprudlande cyberpunkstaden Nivalis kommer din första natt som leveranschaufför för Cloudpunk att se dig träffa och interagera med en mångfaldig samling människor, AI och androider, var och en med sin egen berättelse att berätta. Foreclosed - FORECLOSED är ett berättardrivet action-äventyr i en cyberpunkvärld fylld med action, spänning och experimentella ökningar. Följ Evan Kapnos berättelse, nyligen berövad på sin identitet, sitt jobb, sina hjärnimplantat och tillträdet till stadens blockkedja, nu måste han måste fly innan hans identitet och implantat auktioneras ut.