Merge Games äventyrspaket nr. 2
Upptäck ett oförlikneligt äventyr i paketet Merge Games Adventure 2! Utforska paradisöar och jättevärldar späckade med utmaningar och spännande berättelser i paket: Solo: Island of the Heart och Yonder: The Cloud Catcher Chronicles! Solo – Island of the heart är ett spel om kärlek. Kärleken är bränsle, en kraft som driver oss. Kärlek är en universell känsla, men var och en upplever den på olika sätt. Solo – Islands of the Heart utforskar kärlekens tema på ett själviakttagande sätt. Detta gör att spelarna kan identifiera sina egna upplevelser och reflektera över dem. Världen är uppdelad i skärgårdar där varje ö representerar ett unikt pussel. Genom att lösa pussel får spelaren ett slumrande totem. När detta väcks kommer det att besvara en fråga om kärlek och förhållanden. Koppla av och njut av det lugna livet i Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, ett avslappnande äventyrsspel i en öppen värld. Yonder utspelar sig i världen Gemea. Ett naturligt ö-paradis med åtta distinkta miljöer som sträcker sig från tropiska stränder till snöklädda bergstoppar. Men Gemea är inte lika perfekt som det verkar. Det mystiska Mörkret har slagit sina klor i landet! Som Gemeas hjälte ska du leta upp de hemliga och nyckfulla feerna. Med deras kraft kan du rensa bort Mörkret och återställa naturens skönhet.