Merge Games äventyrspaket nr. 1
Ge dig ut på en resa genom tre fängslande världar med Merge äventyrspaket som innehåller: Time on Frog Island, Spirit of the North och Stranded Sails. Djupdyk i unika och oförglömliga berättelser, med timmar av utforskning och dramatiska upptäckter. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition är ett tredjepersons äventyrsspel inspirerat av Islands hisnande och mystiska landskap. Berättelsen tar sitt ursprung ur olika delar av nordisk folktro. Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands - Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands är ett utforsknings- och farmarspelsäventyr i en öppen värld full av uppdrag och upptäckt! Du är skeppsbruten på en mystisk ögrupp. Det är upp till dig att lösa mysterierna djupt i arkipelagens hjärta för att slutligen lyckas ta dig därifrån! Time on Frog Island - Skeppsbruten på en främmande ö Havet omkring dig härjas av en förfärlig storm som kastar ditt mäktiga skepp mot de farliga klipporna på en närliggande ö. Du vaknar och ser att ditt skepp har slitits i stycken, förlist på en främmande ö som befolkas av … grodor?