Merciless Marksman Weapon & Skin DLC Pack
Slå till snabbt och hårt med DLC-paketet Merciless Marksman, som består av fyra dödliga vapen och det senaste inom högprecisionskrigföring. Ingen lönnmördare med självrespekt borde vara utan det... annars blir det svårt att klara sig längre än fem minuter. Innehåll: - HJ 7.62 Sniper Rifle – ett sällsynt men suveränt repeterprickskyttegevär som gjort för precisionsskytte tack vare den höga stabiliteten och låga uthållighetsförbrukningen. Säljs på den sybiriska svarta marknaden men lär inte finnas i lager länge. Slå till fort... men skjut fortare. - Hub-93 Marksman Rifle – en exportversion av kinesernas standardgevär för prickskyttar. Den här halvautomatiska mordmaskinen har snabbast inzoomningstid av alla gevär i spelet. Varje sekund räknas. - Sturm Military 45 Handgun – en halvautomatisk pistol av polymerkonstruktion med förspänt avfyrningssystem. I lekmannatermer kan man säga att den låga rekylen och snabba målsökningen gör den perfekt på nära håll. Lämna inte hemmet utan den. - P5Q Steel Handgun – den här pistolen är framtagen för poliser och säkerhetsstyrkor. Den oslagbara mobiliteten gör den lätt att röra sig med ute på slagfältet. Bli ett spöke där ute. *Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts. Kan inte användas i flerspelarläget.