"Meet Your Maker: Sector 3 Cosmetic Collection Fästningens garnison kämpade till sista blodsdroppen. De tappra hjältarna offrade sina liv för att försvara genbanken, men förgäves. Mänsklighetens sista hopp var snart ett minne blott. Meet Your Maker: Sector 3 Cosmetic Collection är inspirerad av slaget om Fort Hope och hjältarna som kämpade och dog i fästningens bunker. Sector 3 Cosmetic Collection innehåller: 1 DEKORATIONSPAKET: Fästning 2 block (båda tillgängliga i 3 olika former) - Kompositpansar Lätt, starkt och tåligt laminatblock gjort av metall och keramikplattor som skyddar mot hårda stötar. - Frätt asfalt Slittålig asfalt som blandats med stål för extra styrka. 2 dekorationer: - Fästningslampa En lågenergilampa som gör att soldater fortfarande kan se något i bunkerns nattmörker. - Filtersystem Del av en hel serie luftrenare som installerats för att skydda fästningen. 1 animerad dekoration: Centrifugalsystem - Inbyggt steriliseringssystem som skyddar genbanken mot oavsiktliga infektioner. 8 dekaler - Fästning Färg och symboler från kriget. 1 KARAKTÄRSUTSEENDE: - Instant Dispatch Ett ljust Volt Lancer-utseende som passar kraftfulla och orädda plundrare. 1 LODESTAR-VAPENUTSEENDE: - Craze En militariserad version av Lodestar-skölden som anpassats för förtruppssoldater. Designen är gjord för att ge så bra kamouflage som möjligt vid angrepp mot befästa bunkrar. *Alla föremål i Meet Your Maker kan blandas fritt när du bygger utposter eller skapar plundrarutrustning. "