Nätterna är långa, resurserna knappa och en bitter kyla känns ända in i märgen. Här överlever bara de hänsynslösa. Meet Your Maker: Sector 2 Cosmetic Collection är inspirerad av den allra senaste tekniken som skapats för att överleva den arktiska ödemarkens extrema kyla. Sector 2 Cosmetic Collection innehåller: 1 DEKORATIONSPAKET: Labb 2 block (båda tillgängliga i 3 olika former) - Förstärkt plast - Värmepaket Fiberförstärkta plastpaneler och ripstop-tyg används för att skydda mot den bittra kylan. 2 dekorationer - Laboratoriebelysning - Laboratoriedator Labbteknik som behövs för att överleva i den arktiska ödemarken. 1 animerad dekoration - Skranglig fläkt En uppsättning dubbla fläktar som skramlar högt. 8 dekaler - Fruset labb Skyltar från den dödsdömda fristaden i de snöiga ödemarkerna. 1 VAPENUTSEENDE: - Yeti Ett ljust Volt Lancer-utseende som passar kraftfulla och orädda plundrare. 1 KARAKTÄRSUTSEENDE: - Icebreaker En maktlysten plundrare som är känd för sina räder i den arktiska ödemarken. *Alla föremål i Meet Your Maker kan blandas fritt när du bygger utposter eller skapar plundrarutrustning.