Meet Your Maker: Sector 1 Cosmetic Collection Sanctuary-fyren var tänkt som en hoppets symbol – en strimma ljus i en mörk värld – men den som sökte skydd där fann bara smärta och död. Sector 1 Cosmetic Collection till Meet Your Maker bjuder in dig att gräva djupare i Dreadshore. Låt kreativiteten flöda fritt med kosmetiska anpassningar inspirerade av New Englands ökända Sanctuary och fången som flydde från de hemska experimenten där. Sector 1 Cosmetic Collection innehåller: ‎1 DEKORATIONSPAKET: Light’s End ‎2 block (båda tillgängliga i 3 olika former) ‎- Lighthouse Brick ‎- Lighthouse Window Bygg med fyrdelar designade för att tåla elementen. ‎2 dekorationer ‎- Convex Wall ‎- Drainage Pipes Fyrdelar som slitits och rostat efter flera års användning. ‎1 animerad dekoration ‎- Machine Window Rörligt maskineri som driver fyrlampan och lockar plundrare med sitt kusliga sken. ‎8 dekaler Måla utposten i traditionella fyrmönster. ‎1 VAPENUTSEENDE: ‎- Dreadnought En Demolition Cannon byggd av stålet från ett strandat krigsfartyg. ‎1 KARAKTÄRSUTSEENDE: ‎- Maelstrom En till dräkt inspirerad av den legendariska figuren som sägs ha finkammat havsbottnen efter de döda. ‎*Alla föremål i Meet Your Maker kan blandas fritt när du bygger utposter eller skapar plundrarutrustning.