Meet Your Maker: Scorched Necropolis Collection
Ur den rostfärgade sanden reser sig en uråldrig utpost som inte liknar något annat i ödemarken. Titta så den tindrar i ökensolen… Meet Your Makers Scorched Necropolis Collection hämtar inspiration från antika Egyptens stil och arkitektur. Plundra postapokalyptiska gravkamrar där mytologi möter teknologi, och se vad som väntar dig: evig ära eller evig vila. Scorched Necropolis Collection innehåller: 1 DEKORATIONSPAKET 2 block: Limestone, Golden Age (båda tillgängliga i 3 olika former) Använd de här sandstenarna för att bygga som man gjorde förr i tiden. 2 block: Winged Molding, Temple Light Sätt stämningen i din utpost med mystiska mönster och ljus. 1 animerad dekoration: Spinning Enigma Ställ ut den här mystiska snurrande symbolen strategiskt för att skrämma eller avleda plundrare. 8 dekaler Fyll din utpost med stilar inspirerade av egyptiska hieroglyfer. 1 VAPENUTSEENDE Sunclaw Ett utseende som förvandlar Fury’s Edge till ett gyllene svärd inspirerat av det egyptiska vapnet khopesh. 2 KARAKTÄRSUTSEENDEN Desert Cyclops, Gilded Warrior Utseenden som utsmyckar Ironside och Kamaitachi med gyllene detaljer värdiga självaste gudarna. *Alla föremål i Meet Your Maker kan blandas fritt när du bygger utposter eller skapar plundrarutrustning.