MechWarrior 5: Mercenaries - The Dragon's Gambit
Efter att ha levererat ett förödande slag mot Capellanförbundet ser Hanse Davion ivrigt fram emot att upprepa denna framgång mot Draconissyndikatet. Theodore Kurita är fullt medveten om det annalkande hotet som FedCom-alliansen utgör, och har fattat beslutet att stärka Syndikatets försvar mot det oundvikliga kriget. En unik chans har uppenbarat sig – möjligheten att ena Draconissyndikatet och samlas bakom Kuritas oväntade plan.