Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.-paket
Gruppen hamnar i fara efter att ha misslyckats sluta fred med de gåtfulla Inhumans. Nu har Inhumans tagit över S.H.I.E.L.D. Helicarrier, och det är upp till Agents of S.H.I.E.L.D. att neutralisera hotet och avslöja Afterlifes hemligheter. Detta paket innehåller 11 spelfigurer och ett nytt fordon!