Marvel vs. Capcom: Infinite - Ultimate Hawkeye Costume
Den här alternativa versionen av Hawkeye från en annan tidslinje är en lika skicklig skytt som sin vanliga motsvarighet, och har dessutom skarpare syn och andra förbättringar.