MARVEL RIVALS - 2 180 LATTICE
Vid köp får du 2 180 Lattice, som är valutan när du spelar Marvel Ravels. Använd Lattice för att köpa stridspass; lås upp episka kostymer, sprayer och andra kosmetiska hjälteprylar i butiken.