Markersetet "Paradise City"
Markersetet "Paradise City" har hämtat inspiration från neonljusen och spelmaskinerna i Las Vegas. Det är ett perfekt set om du vill märkas runt pokerbordet. Dessa neonmarker kommer både att förvirra dina motståndare och sticka ut mot det gröna tyget.