Macs snowboard och mer
Testa din skicklighet till det yttersta med Mac Fraser i SSX storslagna återkomst. Åk på en nivå 6 Ultimatesnowboard, ta med den högtflygande trixaren runtom i världen och visa att du har vad som krävs för att besegra världens dödligaste nedfarter. Använd en exklusiv, speciell snowboardbonus under dina åk, och utvecklas snabbare och tjäna SSX-credits tack vare en nivå 4 GeoTag.