M som i „Mysterium“ DLC
Mycroft's agenter överträffades och konfidentiella dokument har stulits. Du fick en uppgift att hitta en skuggig figur som bara kallas M. Det verkar som om det finns en värdig motståndare på Cordona. Det DLC innerhåller de följande produkter Urverkuppresningen Budbärare Coronas Barn Den mystiska detektivens klädedräkt Plague Doctor Jon Ice Cream Jon Uppdragslinjen startar automatiskt efter att det första huvudfallet (Spöken Från Förr) och kamphandledningen har slutförts.