Ichi, Ni, San, Yon! Dags att rocka i Japan! Ännu ett kliv på Astrids väg till framgång väntar i LOUD: My Trip to Japan. Efter några uppmuntrande ord från hennes manager ger sig den här tonårsstjärnan iväg till körsbärsblommornas land för att ta in stämningen och uppträda med de bästa. Nya låtar från japanska artister Gör dig redo att rocka loss till låtar från Re:NO, MUTANT MONSTER, BABYBEARD och DOLL PARTS. Bemästra de sex nya låtarna för att låsa upp den sista utmaningen. Nya saker att låsa upp Skaffa en ny gitarr och ta på dig nya kläder för att matcha den nya japanska arenan som ligger mitt bland körsbärsträd och helgedomar.