Lornsword Winter Chronicle
Lornsword Winter Chronicle är ett berättelsedrivet action- och strategispel. Du är Corun Lan Ka och man ser Winter Chronicle genom dina ögon. Ögonen hos en lornriddare i tjänst för imperiet ... som kommer att få se mycket mer än så. Kontrollera din figur direkt: Slåss, var ledare, utforska, tillfångata, åkalla. Förverkliga din taktik ögonblickligen. Bygg upp din armé efter hand: Hantera guld, proviant, stridsfronter, enhetstyper, uppgraderingar av byggnader. Välj vilka strider du vill starta härnäst och vilken utmaningsnivå du är ute efter. En vän kan gå med när som helst under en strid, man behöver inte starta om den eller ens pausa spelet. Du delar skärmutrymme, resurser och åkallanden med din allierade. Upplev strategi på ett nytt sätt: Lornsword Winter Chronicle är ett RTS som har utformats från grunden för att spelas bäst med handkontroll.