Looney Tunes: Wacky World of Sports - Yosemite Sam Pack
Spela som allas favorit hombre: Råbarkar-Sam! Lägg dessutom till ett nytt team till ditt urval med Golden Outlaws! Klä ut dig och gå ut, och du kanske till och med ta hem Ultimate Cup! Och slutligen, lägg till lite ny sportutrustning med vilda västern-tema till din samling, inklusive en ny basketboll, fotboll, tennisracket och en uppsättning golfklubbor!