Lönnmörda führern
Det ultimata skottet. Det ultimata uppdraget. Döda Hitler. Det har kommit information om att Hitler är på väg tillbaka från Berchtesgaden till Berlin med sitt privata tåg. Möt konvojen och döda führern. Ett skott kan verkligen ändra historien. Innehåller även 2 exklusiva prickskyttegevär – Kar 98 och SVT-40.