Loninator - Awesomenauts Assemble! Kostym
Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Sheriff Lonestar i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.