Lonely Mountains: Downhill - Misty Peak
Kör över molnen i det förlorade spåret av Graterhorn i det här gratis DLC-paketet. Bemästra nya utmaningar för att åka med stil med luftelementets uppsättning. Innehåll: - Ett spår med spännande utmaningar och två rastplatser väntar dig - Klä upp dig med nya dräkter, ryggsäckar och färger från luftelementets uppsättning - Upplev det vackra Graterhorn på det helt nya spåret - Visa vad du går för på topplistan Misty Peak – nya äventyr väntar dig på Lonely Mountains.