Är du redo för semester med L.O.L. Surprise? Samla unikt tuffa modedockor och klistermärken som bara finns i det här färgglada paradiset! Att vara en L.O.L. Surprise-dockmakare är ännu roligare på Surfön – med nya dockor att samla, nya utmaningar att ta sig an, nya karaktärer att låsa upp och en helt ny scen att framträda på. Du kan till och med bjuda dina vänner på semester, med det lokala flerspelarläget för fyra spelare och nya minispel att prova. Stränderna på Surfön väntar på dig, så kom och skriv nästa vackra kapitel av din L.O.L. Surprise-berättelse!