Limited Edition
Trotsa verkligheten med stil med den unike Eddie Wachowski och äg planeten på Japans Mt. Fuji, ett av världens mest storslagna berg. Eddie gör ett triumferande återtåg i SSX-världen, beväpnad med den välkända afro och okonventionella personlighet som gjorde honom till en kultfavorit i tidigare SSX-spel. Han tar med sig en nivå 6 Ultimatesnowboard, en speciell snowboardbonus och en nivå 4 GeoTag som kan hjälpa dig att utvecklas snabbare, så han är ett perfekt tillskott i ditt lag.