Lightning: Gudinnans rekviem
Det här nedladdningsbara materialet innehåller FINAL FANTASY XIII-2-spoilers. Du rekommenderas att spela hela huvudspelet innan du går vidare.Gör dig redo för en ny episod i Valhalla! Slutför Lightnings spännande berättelse under vissa premisser så låser du upp den grymma krigaren i gudomlig rustning som gruppmedlem!Gå in i Historia Crux för att komma åt det här innehållet (från kapitel 2 och framåt) och välj "Valhalla -??? AF-".