Light Plasma Pistol
Tidig Bureau-forskning om främmande vapenteknologi har gett lovande resultat i form av en prototyp av en light plasma pistol som inte är lika klumpig som sin Outsider-föregångare. Det här kompakta vapnet skjuter kondenserade blixtar av plasma som ger en mycket förbättrad eldgivningshastighet. Vapnet ger spelare ett extra övertag i det hemliga kriget om mänsklighetens överlevnad.