Life is Strange: True Colors – Alex Outfit Pack
Utöka din garderob med fyra exklusiva kläder för Alex, med unik design som hyllar Valkyrie, den ilskna katten i skivaffären, och alla andra katter i Haven Springs. Alex Outfit Pack lägger till en uppsättning valfria kläder i din garderob för vart och ett av de fyra första kapitlen. KAPITEL 1 – CURIOSITY IN RED Få en skymt av en svart katt som kikar ut ur Alex mörka jeansjacka. KAPITEL 2 – HIT THE DECKS Den här grå katten får alla att tassa ut på dansgolvet med en oförglömlig remix. KAPITEL 3 – HISS-STORY REPEATING Fira Valkyries "charmiga" personlighet med denna skjorta med tryck. KAPITEL 4 – PURPLE POCKET Känner du dig lyckosam? Öka din charm med lite lila och kattliknande drag. Du behöver spelet Life is Strange: True Colors för att spela detta innehåll. Alex Outfit Pack finns tillgängligt för kunder som förbeställt när basspelet släpps. Det här förbeställningsinnehållet blir tillgängligt att köpa när Life is Strange: True Colors har släppts.