Life Is Strange - Teamets åsikter
En exklusiv intervju bakom kulisserna med teamet på DONTNOD där de diskuterar inspirationer och utmaningar de stötte på när de skapade det kritikerrosade och prisbelönta Life Is Strange. Det finns inga fans som vill missa detta. Life Is Strange är en serie på fem delar som satsar på att revolutionera berättelsedrivna val- och konsekvenser-spel. Innehåll - Ett välskrivet modernt äventyrsspel - Spola tillbaka tiden för att ändra händelseförloppet - Flera olika slut beroende på vilka val du gör - Imponerande, handmålad grafik - Säreget, licensierat indie-soundtrack med alt-J, Foals, José González med flera ...